Torinsko platno, koje prikazuje Kristovo lice i tijelo, postalo je duhovno oružje u borbi protiv laži Zloga u današnjem svijetu. Naime, nedavno je Mel Gibson u podcastu Joea Rogana branio autentičnost Torinskog platna, ponovno stavljajući ovo sveto platno u fokus javnosti. No Gibson nije jedini koji brani autentičnost Kristovog pokrova. Dr. John Campbell, poznati komentator na YouTubeu, koji se prije bavio temama vezanim uz medicinske probleme, poput prakse u vezi s Covid cjepivima, sada se posvetio analizi dokaza o Kristu u Torinskom platnu.
Platno dokumentira Kristovu patnju, smrt i uskrsnuće, a tkanina sadrži brojne forenzičke tragove koji detaljno opisuju Kristovu patnju.
Talijanski pravnik i amaterski fotograf, Secondo Pia, prvi je fotografirao Torinsko platno 1898. godine. On je dobio dopuštenje kralja Umberta I. da ga fotografira u katedrali u Torinu. Pia je, radeći tijekom pauze za ručak, postavio dvije električne žarulje i uspio dobiti pravi kut svjetla u svom drugom pokušaju, 28. svibnja 1898. godine. Kad je razvio fotografiju, Pia je ostao šokiran kada je na staklenoj ploči vidio jasnu sliku Svetog Lica. Slika nije bila maglovita, već je prikazala detaljan portret Isusa, jasno prepoznatljiv.
Platno, koje je bilo skriveno tisućama godina, postalo je dokaz za skepticizam toga doba, a slika na platnu bila je iznenađujući dokaz koji je bio izložen na kraju 19. stoljeća, kada je europski intelektualizam bio duboko pod utjecajem Francuske revolucije i filozofije Marxa i Engelsa. Slika na platnu jasno prikazuje Boga utjelovljenoga, s očima zatvorenim u smrti, što postaje duhovnim oružjem u apokaliptično doba koje je nastupilo nakon Prvog svjetskog rata, holokausta, genocida pod Hitlerom, Staljinom, Mao Ce-tungom i Pol Potom. Duhovnim oružjem platno postaje i u doba današnje kulture pobačaja djece u ime „reproduktivnih prava“.
Znanstvena istraživanja Torinskog platna došla su do zapanjujućih rezultata. Naime, 1976. godine znanstvenici su stavili fotografiju platna iz 1931. godine u VP-8 analitički uređaj za slike. Ovaj uređaj, koji se inače koristi za poboljšanje kontrasta u slikama poput x-zračenja, omogućio je da se iz platna izdvoje precizni 3D podatci, što je dovelo do jasne topografske slike ljudskog tijela. Ovi podatci jasno prikazuju Kristovo tijelo, što ukazuje na to da je platno nosilo sklonost prema fizičkoj realnosti – čak je i forma ljudskog tijela bila prikazana u 3D.
Peter M. Schumacher, stručnjak za VP-8, izjavio je kako je platno jedinstveno u svojoj sposobnosti da proizvede takve rezultate. Ovaj fenomen još uvijek nije u potpunosti objašnjen. Platno je vjerojatno vremenska kapsula koju je Bog sačuvao, kroz sve poteškoće i putovanja, kako bi stigla u naše ruke u ovom mračnom dobu ispunjenom lažima Zloga. Platno ne samo da potvrđuje povijest Isusove smrti, nego i dokumentira detalje Kristove patnje, uključujući bičevanje, krunidbu trnjem, rane od čavala i koplje koje je probilo njegovo srce.
Znanstveni dokazi uključuju i analizu krvi na platnu, koja je ostala crvena čak i nakon 2000 godina zbog visoke koncentracije bilirubina, što ukazuje na izuzetnu traumu koju je Krist pretrpio. Forenzički dokazi, poput tragova udaraca bičem i ozljeda na ramenima od težine križa, također potvrđuju biblijski izvještaj o Kristovoj muci. Mineralna istraživanja pokazuju da su tragovi na platnu doista povezani s prahom jeruzalemskih ulica.
Dr. Campbell napominje da je izuzetno precizna dokumentacija Kristove patnje vidljiva na platnu i u rekonstruiranim modelima 3D skulptura, što nam omogućuje da dublje shvatimo stvarnu patnju Krista. Za današnji svijet koji je preplavljen senzacijama, ovaj zapanjujući prikaz Kristove muke zahtijeva našu pozornost.
Na kraju, platno je poruka za buduća vremena, poruka koja je čuvana tisućama godina, sada nam se nudi kao duhovno oružje protiv laži u svijetu koji se suočava s velikim moralnim krizama.